Всесвітня історія

Завдання для 6 класу

Завдання на 13.03. 

Тема. Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

1. Прочитати параграф 39
2.Вивчити поняття: сенат, патриції, плебеї
3.Переглянути відеоролик 
4.Переглянте онлайн - урок
5.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 706030, пройдіть тест

Завдання на 19.03. 

Тема. Римська республіка 5 - середина 3 ст.до н.е.

1. Прочитати параграф 40
2.Вивчити поняття: республіка, трибун, тріумф
3.Переглянте онлайн - урок
4.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 100861, пройдіть тест

Завдання на 20.03. 

Тема. Римська республіка 2 ст. до н.е.

1. Прочитати параграф 41
2. Переглянте онлайн  - урок 
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 788976, пройдіть тест

Завдання на 02.04. 

Тема. Римські боги. Сім'я, виховання й господарство давніх римлян. 

1. Прочитати параграф 42

2. Виконати вправу Релігія давніх римлян в сервісі LearningApp (зайти у сервіс потрібно під власними паролем, як завжди)

Завдання на 03.04. 

Тема. Диктатура Юлія Цезаря.

1. Прочитати параграф 43
2. Перегляньте онлайн урок "Диктатура Цезаря"
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 270125, пройдіть тест
4. Напишіть у зошиті коротеньку розповідь про Юлія Цезаря (10 речень)

Завдання на 09.04. -10.04.

Тема. Урок узагальнення і систематизації із теми  "Стародавній Рим за царської та республіканської доби"

1. Повторіть параграфи 39-43
2.Перегляньте онлайн урок "Воєнна експансія Риму"
3.Перегляньте онлайн урок "Диктатура Юлія Цезаря"
4.Виконайте вправи у сервісі  LearningApp

Завдання на 16.04. 

Тема. Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

1. Прочитайте параграф  44
2. Перегляньте відеоурок "Октавіан Август"
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 283677, пройдіть тест

Завдання на 17.04.

Тема. Місто Рим та повсякденне  життя його мешканців

1. Прочитайте параграф  45
2. Перегляньте відеоурок Життя та побут громадян Давнього Риму
3.Перегляньте відеоурок Давній Рим - столиця світу, вічне місто
4. Складіть вправу "Перший мільйон"  у  сервісі LearningApp. Використайте ключові слова, виділені жирним шрифтом у параграфі 45.

Завдання на 23.04.  Тема. Римська імперія в 3-4 ст.

1. Прочитати параграф 46
2. Перегляньте відеоурок
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 918111, пройдіть тес

Завдання на 24.04.  Тема. Виникнення християнства.

1. Прочитати параграф 47
2. Перегляньте  відеоурок
3. Виконайте вправи у сервісі  LearningApp

Завдання на 30.04.  Практичне заняття. Культура Давнього Риму.

1. Прочитати параграф 48
2. Перегляньте  відеоурок
3. Виконайте вправи у сервісі  LearningApp

Завдання на 07.05.  Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії.

1. Прочитати параграф 49 (пункт 1-2, с.215-219)
2. Перегляньте відеоурок
3.Пройдіть тест за посиланням

Завдання на 08.05.  Давні слов'яни.

1. Прочитати параграф 49 (пункт 3, с.219-220)
2. Перегляньте відеоурок
3.Виконайте вправу  "Давні слов'яни"  у сервісі  LearningApp

Завдання на 14.05. Практичне заняття. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян.
1. Прочитати параграф 50
2. Перегляньте відеоурок 
3. Попрацюймо самостійно:
1- Складіть словничок 3-4 ключових слів, які можна використати в розповіді про суспільне життя давніх слов'ян. Запишіть тлумачення до кожного.
2- Які заняття були поширені в давніх слов'ян?
3- Які види ремесел розвивалися в давніх слов'ян?
4- Які товари вивозили зі слов'янських поселень, а які завозили?
5- Яким божествам поклонялися давні слов'яни?


Завдання на 15.05.  Наш край у давні часи.
1.Опрацюйте інформаційні матеріали
2. Перегляньте відео
Вертеба - печерне місто трипільців
Давнє поселення трипільців знайшли на Тернопільщині
3. Складіть розповідь на тему "Най край у давні часи".

Завдання на 21.05. Урок узагальнення і систематизації знань із теми "Римська імперія"

1. Повторити параграфи 44-50

2.  Відкрийте посилання join.naurok.ua пройдіть тест та введіть код доступу 4574321 пройдіть тест.

Завдання на 22.05. Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства.

1. Перегляньте відеоурок
2. Виконайте вправу в сервісі  Learningapps.

Завдання на 28.05. Значення давньої історії України як чинник світової історії.

1. Перегляньте відеоурок
2. Виконайте вправу в сервісі  Learningapps.

Завдання на 29.05.

Підсумок дистанційного навчання. Семестрове та річне оцінювання.

Завдання для 7 класу

Завдання на 18.03. 

Тема. Раннє Відродження і гуманізм. Архітектура і мистецтво.

1. Прочитати параграфи 23,24
2. Перегляньте відеоролик "Раннє відродження"
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 406549, пройдіть тест

Завдання на 01.04. 

Тема. Узагальнення і систематизація знань з розділу "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя"

1. Повторити параграфи 20-24 

2.Переглянте відеоролики "Розвиток науки і освіти у середньовіччі"
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 642210, пройдіть тест
4. Складіть кросворд у сервісі LearningApps на тему "Освіта та церква в житті середньовічної людини"

Завдання на 08.04.  Тема. Держави Центральної та Східної Європи в Х - ХV ст. 

1. Прочитати параграф 25
2. Перегляньте відеоурок
3. Виконайте завдання (письмово в зошиті) 
  • Сладіть хронологічну таблицю до теми
  • Випишіть історичні особи (хто вони)
  • Замалюйте схеми: "Кревська унія", "Гуситські війни"
  • Поясніть, чому Ян Гускритикував католицьку церкву (3-4 реченя)

Завдання на 15.04.  Тема. Землі Північно-Східної Русі в ХІ -ХVcт.

1. Прочитати параграф 26
2.Перегляньте відеоурок
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 247337, пройдіть тест 

Завдання на 22.04.  Тема. Практичне заняття. Виникнення слов'янської  писемності. Кирило Мефодій.

1. Прочитати параграф 27.
2.Дайте письмову відповідь на запитання.
  • Визначте головну передумову виникнення слов'янської  писемності в ІХ ст.
  • Складіть життєпис братів Кирила і Мефодія (7-8 речень)

Скріншот виконаного завдання відішліть мені особисто на вайбер. Прохання  - пишіть розбірливо.

Завдання на 29.04.  Тема. Утворення Османської імперії.

1. Прочитати параграф 28
2. Перегляньте відеоурок
3. Відкрийте посилання і пройдіть тест.

Завдання на 06.05.  Тема. Життя у Піднебесній імперії.

1. Прочитати параграф 29
2. Складіть 8 запитань на тему "Життя у Піднебесній імперії" із короткою відповідю (одне слово, дата)

Завдання на 13.05.  Тема. Середньовічне суспільство Індії.

1. Прочитати параграф 30
2. Перегляньте відеоурок
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 708999, пройдіть тест 

Завдання на 20.05.  Тема. Узагальнення та систематизація знань з розділів 5 та 6 

1. Повторити параграфи 25-30
2. Відкрийте join.naurok.ua та введіть код доступу 6892989, пройдіть тест 

Завдання на 27.05.  Тема. Узагальнення до курсу "Середні віки в історії людства"

1. Перегляньте відеоурок
2.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 9384809, пройдіть тест 
Підсумок дистанційного навчання. Семестрове та річне оцінювання.


Завдання для 8 класу

Завдання на 17.03. 

Тема. Поява Російської імперії. Практичне заняття. Суперечливий характер реформ Петра І.

1. Прочитати параграфи 21
2. Складіть хронологічний ланцюжок «Реформи Петра І»

Завдання на 31.03.

 Тема. Узагальнення і систематизація знань з розділу "Османська імперія. Країни Східної Європи в ХVІ - першій половині ХVІІІ ст."

1. Повторити параграфи 18-21 
2. Складіть кросворд у сервісі LearningApps на тему "Північна війна"
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 397828, пройдіть тест

Завдання на 07.04.  Тема. Просвітництво. Промислова революція.

1. Прочитати параграф 22 

2.Перегляньте відео

3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 337411, пройдіть тест


Завдання на 14.04.  Тема. Освічений абсолютизм.

1.Прочитати параграф 23
2. Перегляньте презентацію
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 889569, пройдіть тест


Завдання на 21.04. Тема. Міжнародні відносини ХVІІІ ст.

1.Прочитати параграф 24
2. Перегляньте відеоурок
3.Замалюйте схеми "Війни 18 ст."
4. " Заповніть таблицю «Поділи Речі Посполитої»
Країна
Приєднані території
І поділ,  1772
ІІ поділ, 1793 р.
ІІІ поділ, 1795 р.
Росія



Австрія



Прусія




Скріншот виконаного завдання відішліть мені особисто на вайбер. Прохання  - пишіть розбірливо.

Завдання на 28.04.  Тема. Англійські колонії  в Північній Америці. Війна за незалежність.

1..Прочитати параграф 25
2. Перегляньте відеоурок
3.Пройдіть тест за посиланням

Завдання на 05.05.  Тема. Практичне заняття. Особливості державного устрою США.

1.Прочитати параграф 25 ; пункт 9  - Конституція США.
2.  Заповніть схему про державний устрій США.

Хто міг обиратися в Палату представників
Хто міг обиратися до Сенату






Які повноваження були в Палати Представників
Які повноваження були в Сенату







 3. На які гілки поділялася влада в США?
4.Які повноваження мав Президент?
5. Зробіть висновок, про особливості державного устрою в США.

Завдання на 12.05.  Тема. Китай та Японія ХVІ - ХVІІІ ст.

1.Прочитати параграф 27.
2. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 623583, пройдіть тест 



Завдання на 19.05.  Тема. Індія та Персія в XVI - XVIII ст.

1. Прочитати параграф 28.
2. Пройдіть тест за посиланням


Завдання на 26.05.  Тема. Узагальнення і систематизація з розділів "Епоха просвітництва", "Східний світ у XVI-XVIII"

1. Повторити параграфи 22-28
2. Відкрийте посилання  join.naurok.ua та введіть код доступу 4756156, пройдіть тест 

Підсумок дистанційного навчання. Семестрове та річне оцінювання.


Завдання для 9 класу

Завдання на 17.03.  Тема. Японія. "Доба Мейдзі"

1. Прочитати параграф 23
2. Виконати  вправу "Реформи Мейдзі", в сервісі LearningAppps (зайти у сервіс потрібно під власним паролем, як завжди) 

Завдання на 31.03.  Тема. Китай. Сінхайська революція.

1. Прочитати параграф 24
2. Перегляньте відеоролик "Шлях Державника: республіканець Сунь Ятсен"
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 899640, пройдіть тест


Завдання на 07.04.

Тема. Узагальнення і систематизація знань з розділу "Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. Пробудження Азії."


1. Повторити параграфи 16-24
2.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 706133, пройдіть тест
3.Виконати  три вправи в сервісі LearningAppps 

Завдання на 14.04. Тема. Міжнародні відносини наприкінці  ХІХ - на початку ХХ ст.

1. Прочитати параграф 26
2. Переглянути відеоурок
3..Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 333704, пройдіть тест

Завдання на 21.04.  Тема. Початок боротьби за переділ колоніального світу

1. Прочитати підручник с.221-218.
2. Опрацюйте додаткову інформацію в Інтернеті і дайте письмову відповідь на запитання.
  • Назвіть колоніальні імперії другої половини ХІХ ст.
  •  Заповніть табличку "Наслідки колоніальної політика провідних європейських держав в Азії та Африці "
позитивні
негативні


 Скріншот виконаного завдання відішліть мені особисто на вайбер. Прохання  - пишіть розбірливо.

Завдання на 28.04. Тема. Розвиток культури  ( кінець ХVІІІ - початок ХХ ст). Наука і техніка.

1. Прочитати параграф 27
2. Переглянути відеоурок
3..Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 953450, пройдіть тест

Завдання на 05.05.  Тема. Розвиток культури  ( кінець ХVІІІ - початок ХХ ст). Література та мистецтво.

1. Прочитати параграф 28
2. Переглянути відеоурок
3..Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 404678, пройдіть тест.

Завдання на 12.05. Тема. Практичне заняття. Повсякденне життя людей на початку ХХ ст. Зародження масової культури.

1. Прочитати текст у підручнику с.247-248
2. Дайте письмову відповідь на запитання 1 - 2   с. 248
 Скріншот виконаного завдання відішліть мені особисто на вайбер. Прохання  - пишіть розбірливо.

Завдання на 19.05. Тема. Узагальнення та систематизація знань з розділів IV-V

1. Повторити параграфи 23-28.
2. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код достопу 5800038, пройдіть тест.

Завдання на 26.05. Тема. "Довге" XIX cтоліття: основні іядеї, здобутки, виклики.

1. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код достопу 3075706

Підсумок дистанційного навчання. Семестрове та річне оцінювання.


Завдання для 10 класу


Завдання на 17.03. 


Тема. Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей


1. Прочитати параграфи 33,34,35
2. Перегляньте відеоролик (Нова школа)
3. Перегляньте короткі відеоролики у підручнику через Q- код:

  • "Одна історія. Як Сальвадор Далі став геніальним художником."
  • "Наші. Топ - 5 відкриттів українців, які змінили світ"
  • "Одна історія. Як Коко Шанель стала іконою стилю."
  • "Одна історія. Як 5-річний Чарлі Чаплін завоював славу до кінця життя."
  • Хроніка. Відкриття Олімпійських ігор в Берліні.
4. Виконайте ТЕСТ

Завдання на 31.03.

Тема. Урок узагальнення і систематизації знань із тем "Держави Центрально-Східної Європи", "Держави Азії та Латинської Америки", "Повсякденне життя та культура  в міжвоєнний період"

1. Повторити параграфи  17 - 19; 20-24; 33-35 
2. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 568565, пройдіть тест

Завдання на 07.04. 

Тема. Утворення вогнищ війни. Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт.

1. Прочитати параграф 25
2.Перегляньте відеоуроки
3. Перегляньте короткі відеоролики у підручнику через Q- код:
  • День в історії. Німецькі війська розпочали анексію Австрії. (с.152)
  • Мюнхенська зрада (с.153)

4. Виконати вправу Політика умиротворення агресора напередодні Другої світової війни в сервісі LearningApp (дати відповіді на запитання письмово в зошиті)

Завдання на 14.04. 

Тема. Підготовчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. Пакт Молотова-Ріббентропа.

1. Прочитати параграф 26
2. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 649823, пройдіть тест

Завдання на 21.04. 

Тема. Початок Другої світової війни.

1. Прочитати параграф 27
2. Переглянути  відеоролики у підручнику через Q-код
  • День  в історії. Початок Другої світової війни. с.161
  • Радянська історія. Галицька старовина.
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 456019, пройдіть тест (будьте уважні, у вас є лише одна спроба)

Завдання на 28.04. 

Тема. Основні театри воєнних дій. Воєнні дії з червня 1941 до кінця 1942 рр.

1. Прочитати параграфи 28
2. Перегляньте відеоурок
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 549549, пройдіть тест

Завдання на 05.05. 

Тема. Особливості окупаційного режиму і руху опору. Голокост.

1. Прочитати параграфи 29
2. Перегляньте відеоурок 
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 129669, пройдіть тест 

Завдання на 12.05. 

Тема. Хід війни в 1943-1944 рр. Дипломатія часів війни. 


1. Прочитати параграф 30
2. Перегляньте відеоролики через Q-код у підручнику
  • День історії. Найбільша в історії десантна операція "Оверлод" с.183
  • Фрагмент відео Хроніки Варшавського повстання 1944 р. с. 184
3. Напишіть есе на тему " Людина в час війни".


Завдання на 19.05. 

Тема. Завершальний період війни в Європі та Азії.

1. Прочитати параграф 312. Перегляньте відеоролики через Q-код у підручнику 
  •  День історії:Капітуляція Німеччини (ст. 189)
  •  День історії. Завершення Нюрнберського процесу (ст. 191)
3. Пройдіть тест за посиланням

Завдання на 26.05. 

Тема. Узагальнення і систематизація з розділів 7 та 8

1. Повторити параграфи 27-35
2. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 8878042, пройдіть тест
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 8624053, пройдіть тест

Підсумок дистанційного навчання. Семестрове та річне оцінювання.


Завдання для 11 класу

Завдання на 13.03.  Тема. Латинська Америка: особливості розвитку країн регіону.

1. Прочитати параграф 25
2.Перегляньте короткі відеоролики у підручнику через Q- код:

  • Диктатори. Фідель Кастро. (с.182)
  • На Кубі помер непримеренний революціонер Фідель Кастро. (с.183)

3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 642931, пройдіть тест

Завдання на 20.03.  Тема. Деколонізація  Африки. Країни регіону на зламі ХХ - ХХІ ст.


1. Прочитати параграф 26

2.Переглянте відеоролик "Революціонери: Нельсон Мандела"

3.Перегляньте короткі відеоролики у підручнику через Q- код:
  • Нельсон Мандела: "Я не месія. Я - звичайна людина." (с.193)
  • Геноцид в Руанді: з такою щвидкістю не вбивали навіть нацисти. (с.193)
4. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 173243, пройдіть тест

Завдання на 03.04. 

Тема. Урок узагальнення і контролю   знань за темою "Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку"

1. Повторити параграфи 20-27
2. Напишіть есе на тему "Чи можливо в Україні використати досвід передових країн Азії"

Завдання на 10.04.    Тема. Динаміка "холодної війни"

1. Прочитати параграф 28
2.Перегляньте відеоурок
2. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 202590, пройдіть тест


Завдання на 17.04.   Тема. Період  "розрядки" в міжнародній політиці.

1. Прочитати параграф 29
2.Перегляньте відеоурок
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 285846, пройдіть тест

Завдання на 24.04.   Тема. Проблема міжнародного тероризму.

1. Прочитати параграф 30, 31
2.Переглянути відеоурок
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 228298, пройдіть тест

Завдання на 08.05.   Тема. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція.

1. Прочитати параграф 32
2. Переглянути відеоурок
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 840902, пройдіть тест



Завдання на 15.05.   Тема. Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ - на початку ХХІ ст. Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт.

1. Прочитати параграф 33-34
2. Перегляньте відеоурок
3. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 933391, пройдіть тест




Завдання на 22.05. Урок узагальнення та систематизації знань за темами "Міжнародні відносини" та "Повсякденне життя і культура".

1. Повторити параграфи 28-34
2. Відкрийте посилання join.naurok.ua та введіть код доступу 6000491

Завдання на 29.05.

Підсумок дистанційного навчання. Семестрове та річне оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар